vrijdag 8 oktober 2010

Holidays are coming .........

Ook al is het regelmatig zulk mooi weer dat je er nog niet aan zult denken, toch komen de decemberfeesten er langzaam maar zeker aan.
In elk geval voor degenen die het leuk vinden om zelf decoraties te maken of op tijd met cadeautjes inslaan willen beginnen.

En: nog even en allerlei winkels komen weer met hun nieuwe collectie kerstversiering. Ik ben er dol op en ga vooral ook op speurtocht in goedkope winkels zoals Wibra, Zeeman, Blokker en Kruidvat, want juist daar vind je soms echte kerstdecoratie juweeltjes!

En als je een echte kerstspullen liefhebber bent, vergeet dan ook de rommelmarkten de komende maanden niet, echte vindplaatsen voor vintage kerstversiering.
Aanstaand weekend (9 en 10 oktober) is er weer een enorme rommelmarkt in de IJ-hallen in Amsterdam Noord. Ik ga er zeker op heen, en ik kan het iedereen aanraden! Zie voor informatie http://www.ij-hallen.nl/.

Op zolder heb ik een enorme verzameling kerstspullen die elk jaar op 6 december naar beneden wordt gehaald en dan begint het uitstallen...... elke dag een paar spullen.

Op de foto's een klein deeltje van mijn verzameling.......







Voor mijn webwinkel op http://www.etsy.com/ ben ik al druk bezig met allerlei kerstdecoraties en originele en betaalbare cadeautjes voor de feestdagen. En ik ben niet de enige! Dus kijk eens rond in de etsy winkels naar vanalles en nog wat op het gebied van fantastische kerstspullen!

Zelf ben ik dit jaar veel bezig met vilt (heerlijk materiaal om mee te werken) en papier en karton. Er staan al hele leuke kaartensets en labels voor aan cadeautjes op mijn webwinkel  http://www.verycute.etsy.com/ . Hieronder een paar voorbeelden:






Dus als je graag originele kaarten, labels, decoraties of cadeautjes wilt kopen voor de komende feestdagen: er is keuze genoeg. Ben je zelf handig en creatief dan is er op internet meer dan genoeg inspiratie te vinden.... dat is al een feestje opzich!

Have a very cute weekend en maandag ben ik er weer met een nieuwe aflevering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten